Kalite Yönetimi

Neden Sağlıkta Kalite Yönetimi..?

 

Sağlık hizmetlerinde kalite uygulamaları; hasta ve personel memnuniyetinin sağlanması, ekonomik kaynakların verimli kullanımı ve çağdaş hizmet sunumunu yakalayabilmek için bir gerekliliktir. Bu bağlamda hizmetin ve bu hizmet sonucunda elde edilen sonuçların kalitesinin geliştirilmesine ve sürekli iyileştirilmesine esas olan sağlıkta kalite standartları, sağlık hizmetinin tüm aşamalarında kaliteyi değerlendiren ve bu anlamda kalitenin iyileştirilmesi ve geliştirilmesi için sağlık çalışanlarına rehberlik görevi yapmayı amaçlayan bir araçtır.

Kalite çalışmalarının bir başlangıç noktası var olmakla birlikte sonu yoktur. Kısaca kalite çalışmaları istasyonu olmayan sonsuz bir yolculuktur. Sağlık hizmetlerinde de benimsenerek uygulanması ile arzu edilen kalite seviyesine ulaşmak ve sürekliliği sağlamak mümkün olacaktır.

 

 

“Kalite asla bir tesadüf değil, daima akıllı bir gayretin sonucudur.”
John Ruskin

 

         Kalite Yönetim Birimi Çalışanları      

             Hamide TOKDEMİR TÜKEL

              Kalite Yönetim Direktörü

Komite ve Ekiplerimiz

Komite ve Ekipler 2022.pdf

19 Ocak 2022